Monday, November 15, 2010

AIDILADHA 2010


salam semua
wah tadi entry sedih
tapi aku fikir2
sampai bila nak macam ni

dah la hati ngah sensitif ni
tak kan nak fikirkan lagi benda2 sedih
nanti bertambah-tambah sensitif nya
huhuhuhu


haaa
kita berbalik pada tajuk la
yer aidiladha 2010 akan mengulang sejarah aidiladha 2008
dimana aku akan beraya jauh dari kampung
tapi takde la jauh sangat
hehehe
setakat kat shah alam ni


tapi syahdunya
sedihnya masih terasa
yerla
dah la rindukan abah

tak dapat nak melawat pulak
bak kata sorang pakcik kat aku

pagi2 raya abah tunggu anak-anak datang
yer ke tak 
tak la pulak aku tahu


alang-alang aku dah online
ada masa ni
aku ucapkan
SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA
in advanced

maaf andai selama ni ada coretan aku yang tidak menyenangkan kamu

maaf kan insan yang kerdil ini



No comments:

Post a Comment