Saturday, December 11, 2010

Happy birthday to me...


yes!!hari ni adalah 11.12.2010
dan aku sudah 22 tahun

sudah bertambah setahun umurku
so happy birthday to me
hehehehe

haaa
sape nk kasi hadiah kat aku ni???
aku masih menunggu
hahahaha


haappy birthday to me
happy birthday to me
happy birthday to zunaidah
happy birthday to me



kepada ma,
terima kasih kerana menjaga we sampai hari ni
dengan kasih sayang ma, we membesar sehingga berjaya
buat arwah abah..aku amat merinduimu...AL-FATIHAH..

terima kasih untuk kakak-kakakku kerana menyayangi adikmu ini
buat abangku terima kasih untuk kasih sayang mu
buat adik-adikku terima kasih jua kerana sentiasa menyayangiku walaupun aku selalu memarahi kalian
marahku tanda aku sayang kan korang
buat kakak iparku terima kasih juga diatas segalanya
buat adam dan amin terima kasih kerana sentiasa menceriakan hidup mok we

buat KAMU....
terima kasih kerana mengizinkan ku menyayangimu...



buat semua teman-teman, sahabat-sahabat
terima kasih kerana memberi satu pengalaman yang indah buatku

terima kasih untuk semua yang hadir dalam hidupku





waaa...xcukup la...mana abg, nain, kak chek n seri???


No comments:

Post a Comment