Tuesday, April 26, 2011

lama sudah ku menghilang


salam semua
seperti maaf aku pinta kepada yang menjengah kesini
tapi masih tetap kosong tanpa entry baru

memang sangat lama menghilang
hari ni dah 26.04.2011 tapi satu entry bulan april pun tak menjengah
hari ni baru terhegeh-hegeh nak mengupdate

bukan tak rindu
bukan tak sayang
tapi kekangan masa, kesihatan dan emosi yang membataskan

terutama dari segi emosi
sejak dua menjak ni
emosi amat tak stabil

mungkin disebab kan bermacam masalah yang dipendam
banyak perkara yang harus dipendamkan
banyak yang disimpan daripada diluahkan

ermmmm


banyak nya ingin ku coretkan
tapi seperti biasa
banyak pihak harus ku fikir
banyak hati dan perasaan harus kujaga


ku tahu "mereka" juga turut membaca blog ku yang tak seberapa ni

kadang-kdang timbul idea mahu private blog
tapi kalau difikirkan balik
kalau aku lakukan itu
sama la dengan aku menulis di diari ku


jadi tiada perbezaan nya

dan apa yang aku dapat perasaan nya sama sahaja.

dulu masa belajar cikgu-cikgu selalu cakap
nanti dah abis belajar mesti nak belajar balik.
mesti rindu zaman sekolah

yer saya sedang melalui saat-saat ini

rindukan suasana belajar
suasana study group
suasana buat assignment

rindukan kawan-kawan
rindukan semua yang pernah dilalui


sekarang nak stop sini dulu...

salam semua
dan terima kasih...


No comments:

Post a Comment