Tuesday, August 19, 2014

Sambutan Hari Raya Ofis 2014

Assalamualaikum semua, terkejut tak tengok hari ni ada entry lagi. Gila bagus kan. Mood tengah elok rajin nak menyiarkan entry kan so kira nasib baikla, takder la korang buka blog aku ni asyik la pandang entry sama. Tak ke bosan tak berupdate. So tak nak bagi bosan, kita selang seli kan la siarkan entry baru dan entry basi. Bukan setakat lama dah tapi basi terus aku bagi, kalau orang yang nak beranak, dah beranak dah.  Ok ni kira entry baru la sebab baru jer berlangsung hari Sabtu hari tu (16 Ogos 2014, 20 Syawal 1435H). So hari ni baru 19 Ogos 2014, kira fresh lagi la.

Sambutan hari raya ni berkonsepkan potluck. Bawa makanan sorang sikit bila kumpul jadi meriahla. Pilih jer nak makan yang mana. Nak makan semua pun boleh. Antara menu yang ada, Nasi impit, kuah kacang, lemang, rendang ayam, roti jalan+kari ayam, pulut kuning+kari ayam, nasi lemak+ayam goreng, bermacam jenis kek dan roti, moon cake,popia sayur, kuih-muih dan buah-buahan. Meriah dengan makanan, aku makan semua kecuali pulut kuning jer. Hebat kan aku melantak.

Dikesempatan ni aku nak ucapkan terima kasih banyak-banyak kat rakan-rakan ofis untuk semua makanan yang marvellous itu. Alhamdulillah, semua pun happy.

Nak dijadikan hal pulak, gambar yang au snap pakai telefon aku semua hilang. Stress betul bila tengok, nasib baik gambar raya family aritu aku dah trnasfer siap-siap. Maka gambar-gambar ni adalah ihsan  daripada semua rakan-rakan ofis.





Nasi Lemak Part.





Makan....




Our big boss





Foods.
Meriah kan???
Walaupun portion tak besar tapi berlebih-lebih makanan, siap boleh tapau buat balik.
Kami ni berapa orang sangat kan yang ada.





















Dah siap makan apa lagi, BERGAMBAR lah kami.
jomla kita bersuka ria.





Satu Malaysia!!!!





Lab Department
From left: Yana, Thulasi, Wawa, Ida, Aku, Mas, Malar, Kak Rajes.




Office Department
From left : Sinor, Kak Yah, Kak Su, Alin, Ms Lee, Ms Yong, Kak Prema, Kak Effa, Kak Ina, Safuan.



Us with big boss















Selfie or should be wefie time.





Us
















Sekali lagi:





























Beg banyak ni sebab dah nak balik.
Cuma settle kan sessi menapau makanan sahaja.





Disebalik tabir sebelum bergambar diluar





Wefie selagi larat



Sekian part ofis.
Insyaallah next entry Family Raya pulak.





Thank You to all for the pictures.

No comments:

Post a Comment