Friday, March 20, 2009

miss them....

huhuhu...
sesungguhnya aku rindu korang...
rindu sgt...
huhuhu..
weh..
bile nk jumpe ni...



ni mase form fime...
tgkla muka..
betapa xmatang nyer kami...
hehehe




ni semua form 5 yg kat duk asrama....
huhuhu..
rindu korang...
contact2 la aku...
huhuhu..



ni maser matrik changlun...
maser nk last da..
wat jamuan...




dari kiri: alia, aku, nurin n wani...
katne korang???
syp jer...
da lupe member ke???




ni mase lab...
best....
tu dia lecturer kesygn ku..
en faizal...
thanks sir...





ni plk maser nk g jitra...
best...men air...
hehehe..




n......
my best friend...
rindu amy...
rindu sgt...
huhuhu..
bila nk jumpe amy??????





n poknik...
walaupn br jumpe ari tu..
tp still ingt poknik...
kate2 poknik penuh dorongan n tnjuk ajar..
thanks poknik..
n thanks 4 everything...



p/s: kepada kwn2 ku yg tdk ku ltk gmbr jgn kck hati...sory..gmbr xder dlm simpanan....
aku ingt semua kwn2 aku...n thanks 4 being my friends......

No comments:

Post a Comment