Wednesday, April 29, 2009

cerita ceritu.....;

huhuhuhu...
aku nk blik..
aku rindu rumah..
exam tggl satu paper je lg..
huhuhu..
paper marketing..
esk abis la..
hehehe...

gmbr2 ni da lame da amik...
layan je la...
ni kak.chek yg tlg uploadkan..





haa...
ni maser rayer puase 2007...
da lame da..
aku pn xgemuk sgt mcm skang...
huhuhu.,..





ni da membesar da...
thun 2008...
maser ni sepupu aku kahwin ...
tu aku pn gatal nk berinai gak..
hehehe...





owh..ni gmbr baru lg
blh kira gmbr terbaru adam la...
ni maser aku blik cuti maulidurrasul ari tu...
da bsr da adam...




sape lg...
klu bkn aku n k.chek..
n nmpk kan betapa gemuk nyer diriku..
waaaaa....
nk kurus,...




gmbr abg aku la plk...
ni la abgku yg ensem...
ayah adam n amin...

hehehe...

p/s:ader gak we delete gmbr 3 kpg..sori..

No comments:

Post a Comment