Saturday, April 4, 2009

jalan2 mencari ketenangan.....


huhuhhu...
aku amat kepenatan skrg ni...
huhuhu..
sape sruh...
gara2 raser tidak n tdk mahu menghabiskan maser dibilik...
so..
aku pn gatal nk ikut ana n ajk nyer membeli brg...
tp tujuan nyer lain la..
apabila ana gtau nk ke angsana aku pn nk ikut...
sambil2 tu aku blh la aku ke BADAN...
mencari buku2 utk ibuku...
....
,....
....
...
aku nk sgt ke BADAN..
sebab skang ni tgh...
...
..
..
..
..
..
..
..
..
..
.



hehehehe...
so jln2...
pusing BADAN....
setelah 2 jam disitu aku pun membeli buku ini....





hehehehe...
sgt besh...
wlaupun xabis bacer lg...

RM19.80 tp der diskaun 10%
303 m/s....
terbitan al-hidayah....
=)

p/s: walaupun penat hatiku puas..=)


2 comments:

  1. .nak bace gak edaHhhhhh....!!!

    =)

    ReplyDelete
  2. blh2...nnti aku sewakan...
    hahaha...
    ok2..nnti abis bcer blh pnjm..
    =)

    ReplyDelete