Monday, September 14, 2009

bekalan untuk pulang berhari raya...


...salam...
...aku da xsabar nak balik umah ni....
....kalau nak ikutkan fikiran memang da kat rumah da...
...tapi nak wat camne aku masih ader kelas n assignment yang perlu dibereskan...
...maka aku masih di UTM..
...walau pe pun aku da siap beli da kuih n kerepek untuk wat balik...
...ntahla,,.da biasa kalau nak balik nak jugak bawak balik something...
...so jom tengok pe yang aku shopping...



kerepek ubi pedas basah
fav aku ni..
yum yum..


kerepek ubi pedas kering
ni pun kami semua suka makan
sedap...


kerepek keladi
ni fav kak chek...
hehehe



ni choc cookies..
sedap..
aku da try..
sbb tu berani ckp sedap..


tart nanas..


almond stick
ni fav aku..
ni pun sedap...

itu saje kerepek n biskut yang aku beli..
pe pun da abis seratus lebih..
,...tapi xpe untuk family aku gak...
...hehehehe...
....
..

p/s: chek...kerepek keladi we beli sikit jer...bajet xcukup la...
kak na nanti nak claim eh...
hehehe..

No comments:

Post a Comment