Saturday, September 12, 2009

gambar berbuka 2...

...salam..
...kenape 2 sebab yang pertama ari tu kan dengan geng G11...
...so ni gambar-gambar masa berbuka dengan JKM 08...
..ni gambar yang aku amik...
...yang dengan kamera rose belum lagi..
..nanti aku mintak post next entry la...





sebelum berbuka amik gambar dulu...
so ni siswi JKM 08 yang da sampai



ni pali n zaki...
maafla pali..aku letok gok gambar mu...
jange maroh...



bergambar lagi..




lagi sekali...



haa.,.lydia ni suka wat muka macam-macam klu aku nak amik gambar...




juadah berbuka kami
nasi ambang




dr kiri ctot, kak ina, rose n aku



nak jugak peace!!



farhana, atiq n ctot


dr kiri: syikin, risha, ana n wani


tu jer gambar yang sempat aku amik...
yang xder dalam gambar sory..
nanti aku try tanye rose...
sory..
kat bawah ni pulak gambar mase nak gi berbuka tahun lepas
berbuka dengan JKM 08 gak..
dengan bertemakan hijau...
hehehe..
tapi tahun ni xder tema-tema..
semua pakai warna warni...
hehehe




dr kiri:ctot,atiq, aku, kak ina n rose..



ni plk tambah risha jer...

p/s: kita jumpe 10 sept 2014.....

No comments:

Post a Comment