Thursday, May 13, 2010

main pantai di sibu


salam
kita sambung cerita kita
cerita apa lagi kalau bukan sambung kisah di sibu

aku sebenarnya tak tahu nak tulis pe
idea tak der la
entah la weiii

takpela korang tengok je la gambar tu eh




main kayak kat pantai
mmg mencabar
tapi aku tak main la
huhuhu






masih menanti turn nak naik kayak
tengok la dorang ni semangat tul
bagus2 




dah penat ke tu??
belum pe2 lagi dah penat...




sape tu???





kc and aku
tgk la org lain dah basah aku masih ok
dah namanya xmain
hehehe





tali pun nampak cantik...




ni chalet yang kami duduk
abaikan la gambar syafik tu
hehehe





abis main kayak pe lagi??
mandi pantai la..




malam last de bbq..
cam biasa la kami tolong makan je
dorang yang tolong bakar





inilah hasilnya
nampak sedap kan
ikan tu tangkap sendiri tu
huhuhu





yang ni sebelum gi trekking
trekking dia fuh jauh
semput jap aku
huhuhu






=)






itu sajer..
nantikan part last yer
hehehe




2 comments:

  1. ni pegi pulau sibu 19/4-22/4 ari tu.....
    nape???

    ReplyDelete