Sunday, May 2, 2010

part 4----dr JB ke KL

wah2
lama kan bertangguh
bukan pe
aku adalah sangat bz
bz menjaga kekasih hati yang kurang sihat
jadi blog di anak tirikan seperti sedia kala
tunggu la bila betul2 aku boleh berblog
tapi tarikh dan masanya tak dapat aku nak tentukan
tunggu lah
waktu itu bakal tiba insyaallah
dan korang apa lagi
doakan la aku
hehehe

jom kita sambung kisah kami
pada yang terlepas belek-belek la entry lepas
mesti ada punya


jom tengok gambar


masa ni berhenti kat petronas gelanng patah
rehat2
sedang memangku salah seorang kekasih hati






masa ni ngah cuci kereta
adam macam biasa excited sangat
masa ni ngah sembur sabun
seronok gak tengok
gambar nya ada
tapi terdelete la
maaf yer




Ini tempat lepak n tidur sebelum balik ke KL.






masa ni dah dalam perjalanan nak balik KL
amin yang keletihan




adam yang poyo berkaca mata
amacam hensem x???





berhat sebentar untuk lunch kat restoran jejantas




tengok-tengok cenderamata
apa la ayah ni amik gambar tak masuk pun ibu
maaf bu...
=)




apa yang kami makan??
apa lagi kalau bukan KFC
tapi ada gak la minum float A&W
beshhh




ermmm
sedap
apa lagi makan sampai kenyang






dah habis makan jom kita sambung perjalanan kita
tapi sebelum tu bergambar dulu disini






giliran ayah




amin



adam




dan akhir sekali uteh
nape aku tak der
sebab aku yang amik gambar nya
lagipun aku dah pernah ambik kgambar kat sini
masa aku pegi linggi dulu




abg sekeluarga



ini dah part akhir yer
tak der dah sambungan lepas ni
aku tahu masih banyak lagi kan entry yang tak publish
nanti2 yer
hehehe


ok selamat hari pekerja




No comments:

Post a Comment