Monday, June 7, 2010

SMC day 2

aku masih di SMC
menemani adam lagi
dan adam pun madih lagi tido
lama sangat tdo
mungkin penangan ubat demam yang dia makan tadi kot

haaa
ada la tu yang pelik
nape tiba2 day 2 kan
mana day 1 nyer???

maaf la yer
day 1 bakal menyusul
sebabnya semalam mana bawak kamera
so gambar dalam kamera abg
nanti aku transfer aku update
sama jer kan

yang penting ada cerita kan

hahaha


jom tengok budak yang sakit tapi macam orang sihat
yer la semalam abg msg cakap demam dia 40..
panas tu kalau suhu sampai 40
aku yang dengar semalam cuak gak

alhamdulillah pagi tadi masa aku datang tengok
da ok da
nak tahu ok tak tengok la gelagatnya

hahaha





cubaan mengambil gambar sendiri
inilah hasilnya
orang yang sakit




haaa ni lak
cubaan mengambil gambar aku
ok la tu adam
boleh praktis lagi




ibu a.k.a sis in law ku
adam gak yang snap

ok la tu kan




yang ni orang sihat yang mengalahkan orang sakit
tgk2
sape atas katil tu
bukan adam tapi utehnya
ishk ishk....





yang ni sah2 bukan adam yang snap kan
kalau bukan adam sape lagi
kalau bukan aku
hehehe
cubaan adam nak panjat katil
see betapa sihat dan cergasnya dia kan






amin yang tak sudah-sudah membebel
huhuhu
ikut perangai sape ni baby??




adam eksyen berposing
tengokla mulut
siap senget2 lagi
hahaa




pura-pura tdo
layankan ajer
dah dia nak tengok macam mana gambar dia ngah tido
hahahha
macam-macam





last
cubaan nak amik gambar tag kat tangan tu
tapi yerla kan
dah kata amik gambar rag
haruslah ada gambar tuannya sekali
=)

itu lah sekitar dr pg tadi sampai sekarang


btw my mother datang shah alam
yer la kan datang tengok cucu
sambil2 jalan-jalan cuti sekolah

=)


doakan moga-moga adam cepat sembuh
insyaallah





No comments:

Post a Comment