Wednesday, June 9, 2010

walau sakit...game tetap tidak dilupakan...


salam
selamat petang
aku rasa la kan
ramai gak kan orang yang macam tu
sakit2
demam2
tapi game tetap layan
sambil makan ubat pun jadi

kuat betul kan penangan game ni
ishk ishk

tak payah cakap orang lain la
aku pun sama
tak kira pe jadi pun
nak jugak main game
hehehehe


ni pulak kisah adam
pasal sape lagi kan aku nak citer
kalau bukan amin
pasal adam la pulak
tak pasal adam ada la pasal family aku


ni gambar aku snap semalam
masa aku jaga dia semalam tu
aku datang jer dia ngah main game

then dalam kul 9 gitu kena la pakai nabulizer(betul x eja ni) tu
sanggup tu main sambil pegang
rela xnak berhenti main
punya la gigih kan
hehehe


jom tengok gambar dak semangat main game ni





see
sebelah pegang mask ke ntah nama pe
sebelah lagi tekan mouse
bijak2....




haaa
tekan keboard pun boleh
ni bukan lakonan ni
ni kenyataan





zoom ckit
abaikan la kaki xcantik kat belakang tu
hahahaha






pandang sikit
haaa
ni lah orang yang dah sihat tu

=)


mahu berhenti disini saje


No comments:

Post a Comment