Tuesday, August 24, 2010

kerinduan mencoret


salam semua
aku tengok ada gak yang datang menjenguk
terima kasih la
walaupun tak berupdate
tapi ada gak yang nak singgah

secara jujurnya aku merindui
sangat merindui saat2 aku mencari idea
saat aku memikirkan apa yang ingin dicoretkan disini
saat2 aku tergapai2 mencari mood untuk menulis

sekarang
aku terlalu menginginkan nya
tapi apakan daya
aku masih cuba menyusun jadual ku kembali


menyusun kembali jadual kehidupan harian yang agak tidak teratur
insyaallah
andai semuanya seperti biasa
kan ku coretkan sesuatu untuk melepaskan rasa "itu"


menulis merupakan terapi buatku
jadi aku dah buat keputusan
aku akan try susun semula jadual ku

akan kujengah blogku
akan kucoretkan sesuatu
walaupun cuma sebaris ayat
walaupun cuma bertanya khabar berita.

insyaallah


No comments:

Post a Comment