Friday, August 27, 2010

kerinduan menjelma

salam
dah 15 ramadhan hari ni
tadi masa nak berbuka tiba-tiba terindu,teringat, terfikir
wah semua secara tak sengaja

terindukan suasana berbuka dengan kawan2
suasana berbuka dengan sahabat JKM sekalian
sangat indah suasana itu

suasana yang tak mungkin berulang lagi
kalau berulang pun entah bila
masih sempat ataupun tidak
tiada siapa yang tahu

indah nya sebuah persahabatan
keindahan yang diingati dan dikenang sampai kesaat ini
seronok dan bahagia
itulah dia keindahan persahabatan kami


seingat aku gambar2 ni mungkin ada yang dah keluar di blog ni
tapi aku nak ulang jugak
kerana gambar2 ni lah yang mampu mengusir kerinduan ini
hanya gambar2 ini yang mampu memberikan senyuman untukku
disaat aku merindui mereka
betapa besar nya makna sekeping gambar

gambar yang mampu memberikan beribu makna






sahabat2 ku
ctot, atiq, aku, kak ina n rose
nak gi berbuka tapi gatal nak pakai baju sama





owh syikin, umi
ku rindu kamu


































senyuman  dan gelak tawa kalian sentiasa terbayang dimata
pengalaman dan keindahan waktu itu masih segar diingatan

owh sahabat
sesungguhnya aku rindukan anda semua

=)


No comments:

Post a Comment