Wednesday, September 15, 2010

bertemu kembali selepas sepuluh tahun


salam
seingat aku, aku ada wat post pasal aku nak gi reunion sek ren
yang aku rasa cam nak tak nak jer pegi
alhamdulillah akhirnya aku berjaya
menghadirkan diri untuk bertemu kawan2 lama
genap la 10 tahun kami tak jumpa
bila jumpa macam2 cerita ada
hehehe

dari tengah hari sampaila malam
balik2 kena marah
macam biasala bila anak dara keluar sampai lewat malam
itulah jadinya
hehehe
tapi tak pe kena marah pun rasa berbaloi
sebab happy sangat jumpa kawan2 lama
happy dapat borak2


memang tak dapat digambar kan dengan kata2
gambar2 nanti aku post lain kali la
next entry la gamaknya

tapi xpeka
korang leh tunggu kan
kalau nak tengok la
heheheh


tambah satu lagi kenangan manis
kenangan yang memang tak kan dilupakan selamanya
sesungguhnya persahabatn itu sangat indah
tidak dapat digambar kan dengan kata-kata



No comments:

Post a Comment