Wednesday, September 15, 2010

ucapan lintas langsung hari raya ke-6

salam semua...mula2 aku menyusun 10 jari memohon kemaafan kepada semua. yer aku tahu janjiku hanya tinggal janji. semuanya bagaikan diangin lalu. tapi aku bukan saje2 tak nak post apa2...cuma ada beberapa sebab kenapa tidak tertunai janji untuk terus update. insyaallah aku masih mencari2 cara untuk terus menulis seperti dulu. kalau diikutkan terlalu banyak untuk aku kongsikan bersama kawan2 semua. tapi minda ku bagaikan kelu dan beku untuk mengeluarkan idea. ini pun aku coretkan demi melunaskan rasa rindu yang amat untuk menulis.

alhamdulillah ada juga masa aku curi di saat kakak-kakak ku sedang ligat memasak didapur. sungguh aku terlalu rindu untuk menulis rindu untuk meluahkan idea. huhuhu...

dikesempatan ini aku mamohon kemaafan sempena aidilfitri ini. andai ada yang pernah membaca blog ini terguris perasaan. andai ada yang ku coretkan membuatkan ada yang tidak menyenanginya. maafkan aku.

masih banyak ingin ku kongsi..untuk meringankan beban fikiran ini. tapi seperti kukatakan susah untuk diungkapkan dengan kata2 dengan tulisan. sebab untuk tidak menulis itu masih ada....

akhir sekali selamat hari raya maaf zahir dan batin....

No comments:

Post a Comment