Thursday, February 24, 2011

CONTEST AKU, DIA & KAMOO! by unguisme



salam
agak lama menyepi dan agak lama tak der entry baru
ni pun entry nak masuk contest
disebabkan Tuan tag aku tuk join
aku join la
untuk mengucapkan terima kasih kerana masih ingat aku
dah lama kot tak jumpa dia
fuhhh
rindu2
eh dah melalut ni

jom citer pasal contest ni
sape2 yang nak join apa lagi




ni aku copy dr blog tuan penganjur

Tu dia banner!

Syarat2 contest ni~

1. mestilah follow blog . http://unguisme.blogspot.com (Done follow)
2. then taruk/letak la banner tu kt side bar memasing n then link kan ke blog sy. Ye lah. Senang lau ade kawan2 korang y teringin nk join jugek. Hehe.(DONE)sape nak join klik kat sebelah tu.
3. letak satu gambar je. SATU. y menggambarkan situasi aku,dia dan kamoo!. Mestilah kene ade watak korang sbgai tuan belog. Y lagi dua org tu pandai2 la ek.(DONE) ini gambarnyer

gambar ni masa aku konvo oct 2010
gambar bersama ma dan adik laki bongsu
sepatutnya kiri dan kanan adalah ma dan abah 
sebagai tanda terima kasih kepada mak dan abah yang "anakmu ini sudah berjaya dalam pelajaran"
dah abah tak sempat tengok aku konvo (Al-Fatihah) jadi xsalah adik aku gantikan
bukan gantikan apa cuma tempat didalam gambar ini :)
tengok org lain bergambar dengan mak ayah so aku pn nak jugak diapit macam ni hehehe
gambar ni kat depan DSI tempat aku terima degree
:)


4. gmbar hendaklah bertiga jek. Ala2 cinta 3 segi lah. Haha. Suke ati lah. Korang + kawan + kawan ke. Korang + mak + ayah ke. Korang + pakwe 1 + pakwe 2 ke.. terpulang~~ y penting gambor bertiga! Ber- TIGA oke.(DONE)
5. terserah nk edit2 ke. Nk b&w ke. Nk ape2 lah. Janji menarik.(DONE) menarik ni hari bersejarah bagi aku setakat ni..hehehe
6. dah pilih gambor. Letak lah sikit keterangan. Sape org2 dlm gambor tu. Kat mane. Cite y menarik jugak akan diberi markah ye. Hehe.(DONE)
7. TARIKH TUTUP : 27 feb 2011.
8. pas tu tag lah seberapa ramai kengkawan ek. Jgn tag sorang udah ler.(nak tag kak rai, risha, kak rina)

9. last but not least.wat entry kt blog korang bertajuk CONTEST AKU, DIA & KAMOO! by unguisme. Pas tu taruk link kt komen ye?? (DONE)


Emm ade ape2 lagi x tinggal??
Oooo hadiah ek??
Oke lah

1st prize : TOPUP rm50
2nd prize: TOPUP rm30
3rd prize : TOPUP rm10

done itu saje
sape nak join klik sini yer

No comments:

Post a Comment