Thursday, April 29, 2010

rindukan suasana ini


salam
apa khabar semua??
aku masih lagi di bandar saujana putra
ada sape2 nak jumpa aku???

apa pulak yang aku rindukan ni
baru seminggu aku tinggalkan UTM
tappi aku dah mula rindukan kawan2
rindukan suasana lab organik
sangat indah suasana itu

nasib baik la masih ada gambar2 yang pernah aku rakamkan
jom tengok keadaan meja aku




haaa
itulah meja aku
meja 16
bersepah sebab masa ni ngah wat keje



haaa
tengok banyak kan botol solvent
macam solvent ada bawah meja tu




owh itu kasut lab ku
solvent apa yang ada eh?
methanol PE, DE, chloroform



column chromatography
purified compound




vial yang digunakan





lepas guna pe lagi basuh la







basuh jangan tak basuh
patah pinggang ni setiap kali basuh
huhuhu




dah basuh
keringkan pulak




ni keadaan meja yang aku tinggalkan
semuanya untuk dipulangkan
semua alat radas dibersihkan


haaa
itulah dia lab organik ku


No comments:

Post a Comment