Saturday, October 9, 2010

kerinduan merepek di sini


salam semua
nampaknya masih ada teman yang sudi menjengah
walaupun aku tidak mencoret apa2
tapi ada jgk yang sudi menjengah
terima kasih kawan2 sekalian

sejak dua menjak ni
tak tahu la apa yang merasuk
tapi rasa ingin menulis tu membuak-buak 
tapi apakan daya
kekangan masa
kekangan idea yang membataskan aktiviti repekan aku disini


ada yang rindu dengan perkembangan aku
ada yang rindu nak tahu aktiviti aku sekarang
tapi sebetulnya ada ke??
hehehe
kalau takde pun xpela
izinkan ajer aku syok sendiri
hehe


kadang2 banyak yang ingin di coretkan
yang ingin aku kongsikan
seperti yang pernah aku katakan
sememangnya menulis merupakan terapi buatku


ada yang msg aku tanya
lama tak menulis
ada jumpa terapi baru ker???
hahaha
jawapan sebetulnya tiada
mana ada terapi baru
menulisla ubatnya
tapi sekarang macam agak terbatas sedikit

kerana aku merasakan ada yang tidak menyukainya
andai aku meluahkan semuanya disini
tapi tengokla macam mana
macam sekarang berbagai idea ada di minda

tapi minda ku juga aktif menapis apa yang boleh dicoretkan disini

hehehe

aku takut untuk berjanji lagi
kerana janji hanya tinggal janji
tapi blog ni terabai begitu sahaja

tunggu dan lihat saja lah
dengan keadaan fikiran ku sekarang
adakah aku mampu melaksanakan apa yang sangataku rindui
rindu untuk berblog
untuk menulis 
dan berkongsi bersama kalian


crdt to p.google..


No comments:

Post a Comment