Sunday, October 10, 2010

reunion SKBJ tahun 6 2000


salam semua
syawal dah pun meninggalkan kita
tapi aku baru terhegeh-hegeh nak update pasal reunion
ingat yang aku cakap aku gi reunion??
yang raya ke-5 hari tu
hahaha


syawal ke-5 hari kejadian
tapi dah abis syawal pun xterupdate lagi ceritanya
memang lembap la
hahaha




haaa ni sebahagian dari perempuan yang ada
nak tulis nama pun duduk xteratur


 mmg bahagia la kami
walaupun dah 10 tahun xjumpa tapi bila jumpa
macam dah kenal rapat sgt
mmg best la
seronok sangat



meh nak kenalkan:
tudung hitam corak (fairuz), pegang kamera (nini), tudung grey (azmira),
sebelah azmira (watie), (mc na), (afidatul), aku
baju merah (seda), depan tudung hitam(baiziah), baju kurung (yati), kanan sekali(gmah).
haaa dapat pun kenalkan
hahaha



dr kiri: mamat, watie, afidatul, aku



haaa ni dah gambar giler2
pantang nampak org hala kamera
semua berlari
kejar kamera
memang semua giler gambar
hahahaha




 with suriati
kawan lama nih
tadika, sekolah rendah, berpisah sek men, jumpa kat matrik berpisah balik bila gi u





No comments:

Post a Comment