Saturday, October 16, 2010

terima kasih kawan...


sekarang lebih kurang kul 11.30 malam
aku masih ber YM dengan seorang teman
seorang sahabat
yang dikurniakan NYA untuk membantu aku
untuk menolong aku
untuk menjadi telinga dan mata kedua saat aku dirundung keresahan

tenang nya boleh berkongsi dengan nya
boleh meluahkan pe yang aku pendam
walaupun hanya tulisan
nyata ia ubat untukku

nyata ia mengembalikan ketenangan aku

terima kasih sahabat
maaf aku tidak nyatakan disini namamu
walua apa pun
andai aku baca kembali entry ini
aku akan mengingati bahawa engkaulah orang nya

ada sebab kenpa aku merahsiakan nama mu

tapi saat kau baca entry kau tahu
engkau lah org nya teman

dari zaman belajar sampai sekaranga ko tetap sudi mendengar
setiap keluhan, setiap luahan
setiap bait ayat yang keluar dari aku
setiap perkataan yang aku luahkan

terima kasih sahabat
sesungguhnya budimu xampu aku balas
aku hanya mampu mendoakan
agar persahabatan ini kekal hingga akhir hayat
insyaallah





owh sahabat aku rindukan kalian....




No comments:

Post a Comment