Wednesday, January 26, 2011

apa jadi bila penat???

salam. apa khabar? mesti ada yang cakap kan. asal weekday jer susah nak nampak entry up kat blog kan.
hehehe..ada kawan aku tanya..ko ni penat macam ada anak. org lain pn keje. hehehe.

tapi itulah alasan aku. hari keje aku mmg penat. nak update blog memang xder idea. klu ikutkan hari-hari aku online. hari-hari aku blogwalking. tapi nak post entry amatlah susah. xder idea macam mana nak tulis. macam la sebelum ni entry aku bagus sangat kan..hehehe..biarla kan. aku mmg penat nak menaip pun malas. rajin baca2 jer. so ampunla. tapi tengok la bila aku rasa mampu aku update la...heheheh

apa la yang aku wat bila penat..klu korang pe korang wat??klu aku la kan. aku tdo jer awal. tapi kadang-kadang tak dapat jugak. tambah-tambah sekarang migrain aku ni macam makin teruk. asyik sakit jer. dah tak tertanggung dah. xtahu la nak cakap macam mana...

aku selalu fikir macam mana la orang yang dah berkeluarga. tapi keje...mesti penat kan. pastu leh update blog lagi. macam mana la.kagum lak aku..aku ni baru jaga 2 orang anak sedara. gi keje..balik keje..tu jer tp tetap penat..huhuhu...

aduhh!!sakit la kepala..

ada effect ea klu selalu migrain???

No comments:

Post a Comment