Tuesday, January 18, 2011

ketentuan itu


salam semua. selamat hari selasa. malam ni agak lewat aku online.. yerla br pulang dr SMC melawat sis-in-law. tajuk pe sebenarnya aku nak ceritakan? macam sensasi jer kan. tapi tu la. tajuk sensasi dan isinya sensasi jugak sebenarnya. tapi disebabkan masih ada perasaan yang menghalang tuk aku menulis. ntah mengapa. aku pun xpasti. tapi sekarang ni aku memang dalam mood redha...REDHA dengan apa sahaja ketentuan NYA. aku REDHA. walaupun sangat susah. tapi akan ku cuba sedaya upaya. kalau ini lah yang sepatutnya aku lalui.. aku terima.


eh2 dah la aku xnak la mood sedih2. jom kita berbalik kepada topik lain..

insyaallah kalau tiada aral melintang kami sekeluarga bakal menerima 2 ahli baru. moga semua yang dirancang berjalan dengan lancar...insyaallah...



gambar yang tiada kena mengena

tapi nak jugak paste kat sini

hehehe



No comments:

Post a Comment