Thursday, June 19, 2014

Magic of the Night 2014 at Marina Putrajaya, Prresint 5 Putrajaya

Assalamualaikum, apa khabar semua? Ada yang rindu aku tak? Lama kan tak update sebab sekarang aku sangat la letih, sangatla banyak keje. Nasibla korangm, baca-baca jer terus kepada alasan nya, bukan apa aku tak nak korang salahkan aku. Hehe.

Ok2 kita terus kepada tajuk, Sabtu balik keje Ida tunjuk iklan dalam paper, Iklan pasal Magic of the Night. Masa tengok tu tengah letih kan sebab baru balik keje macam tak excited la. But as usual Zuraidah semua benda excited kan, so mula la nak pegi kan. Takpe kita tengok keadaan, kalau penat tak pergi, kalau Ok kita pergi. Alhamdulillah malam tu ok dah rasa, jom la kita pergi. Pergi dah lewat dah kul 9.30 pm baru keluar rumah.So macam biasala nak cari parking mak aii susahnya. Ada la tiga empat kali round cari parking.

Mohla kita tengok gambar dan korang perasan tak aku besarkan gambar. Bagi clear sikit.
Mula-mula nak pilih jer yang mana nak besar nak kecik, last-last aku tengok tak cantik.
Pelik benor sekejap besar sekejap kecik.
Jadi hasilnya nahhh besar semuanya.



Haa macam ni la iklan dalam paper tu, menarik kan??
tapi tak ingat nak snap kat papaer aku mintk kat En Google la.
So sape-sape nak bawak anak-anak jalan-jalan boleh la pergi.
masih sempat lagi nak pergi.
Dari 14 Jun-22 Jun 2014
5.00 pm-11.00 pm





Selain dari kedai-kedai jual cenderahati Upin-ipin ada gerai jual makanan dari setiap negeri.
Kira masing-masing jual makanan negeri masing-masing.
Selain tu, dorang ada buat aktiviti,
kepada yang berminat bolehla ikut schedule tu dan bawak anak-anak.





Ni versi aku yang ambik gambar di tempat kejadian
Sama jer tapi as usual I kan gatal





Orang yang excited nak pergi
Ni kira Layout dia semua la Bazar industri, Upin Ipin, Stage
So korang tengok sini tak sesat la kiranya apa yang nak dicari





Aku agak ni muka menyampah aku tak habis-habis nak ambik gambar
hahaha
nasibla ko!!





Haa ko nampak pullman hotel tu?
Buat yang tak tahu Marina Putrajaya ni betul-betul berhadapan Pullman Lakeside Hotel ni.





The billboard n Zuraidah





Ko tengok happy kan budak ni.






#VMY2014
Visit Malaysia 2014
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^^
^
^
^
^
^^
^
^^
^

After this aku jamu korang dengan gambar selfie.
Hahaha.
Second time guna.
First time guna masa gi  Festival Belia dan Jom heboh. Opppsss masih berhutang entry nih!!
ok jom jamu mata





Haa nampak kat belakang kami tu
Tu la gerai-gerai yang jual makanan.
sebab aku sampai ni dah agak lewat makanan banyak yang dah abis
takpelah dah malam, kita diet jer lah!! (**ayat pujuk hati)




Kejadian adalah nak ambik gambar tapi sebelum sempat ida duk tepi aku dah snap.
Maka inilah hasilnya.
Nasibla sapa suh lambat lari kat tepi.





Lagi selfie, lagi dan lagi sampai korang jemu
tak pe yang penting muka bahagia.




Masa ni dedua feeling oversea sangat
ambik gambar, tengok, gelak
semua macam tu
gilo selfie kan!!





I like this pic!!
walaupun mak aii tembamnya I..
Aku nak kurus!!!
berani ko buat pengakuan. hahaha





Lagi, lagi, lagi






Lagi selfie






Ni seberang jalan pulak
selagi larat kan apa ke hal
tala kamera then sengih then tadaaa hasilnya




Ni feeling nak muka glow la
hahaha





Kebetulan time aku duk selfie tu ada pulak bunga api
macam biasala bunga api cantik!!
so cam ngam2 la aku datang duk tempat strategik.
cantik, I Like!!





Lagi





Lagi





Ramai yang stop tengok












Tak nampak muka pun takpe.
Yang penting nak ambik belon Visit Malaysia 2014 tu.
Haa selain dari bunga api ada jugak bot berhias setiap negeri.
Semua cantik dan meriah.
Tapi sebab limit kamera henfon ni bila tala tak nampak pun corak nampak lampu jer.
so aku malas nak letak sebab bukan nampak apa pun.
nampak cahaya jer.
Maklumla I takder DSLR.
ada nak derma??





On the way bailk, macam biasa la singgah la
macamkan tak pernah datang PICC
tapi takpelah wat kenangan kan.
bukan kena bayar pun.



Ok sekian semua. Kita jumpa next entry!!



No comments:

Post a Comment