Tuesday, May 20, 2014

Festival Belia Putrajaya 2014

Festival Belia Putrajaya 2014 kembali lagi, seperti yang diwar-warkan di TV, radio, FB semua jenis media massa kini, semua pun tahu Festival Belia Putrajaya 2014 akan berlangsung pada 23,24,25 Mei 2014 di Persiaran Perdana Putrajaya.

Seperti tahun lepas Festival Belia, salah satu aktiviti nya adalah dengan adanya Jom Heboh. Tapi Jom Heboh bermula lewat sehari iaitu bermula 24 Mei 2014. Banyak aktiviti yang menarik sepanjang berlagsung Festival Belia kali ni. Bila aku pergi website Festival Belia banyak sangat aktiviti nya, tapi nak suruh aku cerita kat sini macam malas pulak. Apa kata korang rajinkan diri pergi baca kat website dorang.

Secara ringkas Festival Belia 2014 akan dibahagikan kepada empat arah iaitu Utara, Selatan, Timur dan Barat. Setiap bahagian akan ada aktiviti dan artis yang berbeza. So korang boleh gi terjah awal-awal website dorang untuk korang decide kat mana korang nak pergi. Tapi kalau korang rasa korang larat dan mampu untuk pergi keseluruhan tempat tak payah search bagai, kiranya buat suprise la tengok apa ada kat sana, kira cam asyik terfikir apa yang ada. Baru la best, tapi aku cakap awal-awal aku memang mustahil ok, mustahil nak habiskan semua tempat dengan keadaan orang yang ramai dan jauh-jauh. So awal-awal aku akan pilih kat mana yang aku nak terjah. Pergi tempat yang nak tengok jer, yang lain tunggulah lain kali kalau panjang umur. Insyaallah.

Untuk maklumat lanjut untuk korang, korang boleh la gi terjah website Festival Belia 2014 dan FB Festival 2014.

Untuk aktivit sepanjang Festival Belia 2014 korang boleh KLIK SINI


Seperti biasa aku sajikan kat korang serba sedikit la pasal Festival Belia 2014 and as usual TQ EN Google.




Festival Belia dari belia untuk belia




Save the date memeriahkan suasana



Cantik-cantik image untuk Festival Belia 2014 ni so aku tempek banyak-banyak buat kenangan.



Several activities
Full activities CLICK HERE




Ni map untuk guna pengangkutan awam
Maklum saja lah tempat yang ramai lagi baik guna pengangkutan awam, kurangkan jem




Tempat-tempat untuk kempat-empat bahagian
Utara, Selatan, Timur, Barat



Last but not least, kepada semua penggemar buku, pengggemar Big Bad Wolf ini berita baik sebab The Wolf is Coming to Fesrival Belia Putrajaya 2014.
Ini jugak salah satu booth yang aku akan terjah nanti. Beli buku tak pe tak basi kan.



So sape-sape yang nak pergi tu bolehlah rancang perjalanan anda. 




No comments:

Post a Comment