Thursday, August 13, 2009

bergambar bersama.......


....haaa...
...skang nak tunjuk gambar2 yg sempat kami posing la....
....bkn pe...
....kami kan suka posing...
...hahaaha....
...jom layan gambar la...




...sebelum gerak harus amik gambar dulu...
atiq n aku..



next wif rose...


then...
ctot, aku n kak ina....




haaa...
sampai pun ana...
so ramai2 plk..
ctot xder la sbb amik gambar...sory ctot..



ni da sampai danga bay...
baru lps mkn..
so posing2 dulu..
wif lydia..



xkan xknl lagi kan...
hehehe..
peneman setia..
rose, aku n atiq..




layan jer la...
hehehe..



wif ana n syada di meja mkn..
jom mkn...



(",)



rajin nyer bergambar....
hehehe...




kami berenam..
depan:ldia, aku, atiq n pana
belakng: amie n ana..



haaa...akhirnyer..
ader jgk gambar jkm siswa...
fahmi n zaki..
zaki...pandang kamera la..ko pandang pe???



sebahagian jkm08 dimeja mkn..



tiq,,..da ngantuk ke???
hahaha...jgn mara...



alaa...rose...kecik nyer mata...
ni kamera atiq la ni...terang sgt...
jgn mara yer...

hahahaha....ader org ckp...
setiap gambar mesti ader gambar aku...
hahaha...
nak wat camne da blog aku...
aku punya suka la...
nak letak gambar sape lagi kan...
biar je la aku letak gambar aku....
xnak tengok sudah,..
hehehe...
k salam....


P/s: gambar lain2 nnti la...xamik lg ngan pana....gmbar ramai2 pun nnti yer....

No comments:

Post a Comment