Sunday, August 30, 2009

bila balik...


salam...
seperti yg aku gtau..
,..skang aku kat umah abg...
...so nk la citer...
...pe yg kami buat hari ni...
...hahaha...
...saje gedik nk gitau....
...xnak baca sudah....
....aku xpaksa yer...
...
..
.
....so mula2,...
....bercadang nak g sogo...
...kan sogo ada sale skang ni kan...
.,...mak aih...
,...ramai nyer orang...

...tp sebelum ke sogo..
...kami singgah dlu hantar SIL ke pejabat die...
...so singgah dulu pejabat SIL...
...lepak2 jap then tinggal SIL n amin....
...just aku, abg, adam n akak aku jer...

...disebabkan ramai sgt org..
..terpaksa la kami pakai mask...
...bukan pe..prevent H1N1 la..
...hahaha...


...sama-sama kita kurangkan bil pesakit..
...hehehe....
...so da abis beli belah...
...g office SIL plk amik dia...
..then ke giant putra height plk...
...beli barang dapur...
....then pe lg...

...balik umah...
...masak la...
...tp bukan aku la msk...
...sape lagi klu bkn SIL..
...aku tolong makan jer...
..hehehe...

....gambar next entry yer....
...mls nk ambik kabel la...
...
.

p/s:walaupun xdpt jumpe ma...tp alhamdulillah...at least aku dpt jumpe adik beradik aku...

No comments:

Post a Comment