Friday, August 7, 2009

hujung minggu...edited


...haa....
....da lama kan xupdate...
....bukan pe..
....bz + xder internet la...
....waaa...
....bila nak dapat wifi ni??...

....disebabkan bertangguh-tangguh...
...pe lagi...
....byk la entry tertangguh...
....tapi da lame pun nak citer gak...
....minggu lps ari jumaat kami(aku, atiq, rose n kak ina) kuar....
....g mane lagi klu x ke City square....
...g tgk wayang....
....tgk "the taking of pelham 123"....

ok dengan itu jom la layan gambar kami....




aku n rose....di giant tampoi....
....tgh tunggu masa nak gi amik barang yang dikirim oleh ibu kak ina....



haaa....ni lah yag setia menemani aku....
aku, rose, marina n atiq...
tapi sebab atiq xpandai nak bajet...
muka aku n atiq hanya nampak sikit...
huhuhu....




ok2...
sekali lagi....
haaa...tp atiq xleh masuk la....
:)



ni da sampai CS...
tengah tunggu nak masuk wayang....
so lepak2 dulu...
borak2...


ok...
lagi sekali....
hehehe....


..haaa...
...gitu la kami kalu keluar....
...bergambar ajer...
....atas permintaan aku...
....hehehe....


p/s: maafla aku xupdate seperti yang dijanjikan...nnti aku update...insyaallah.....
aku da edit..!!...




No comments:

Post a Comment