Tuesday, August 11, 2009

tag2....



haaa.... da lame kan xupdate...
bkn pe susah sikit nak update... xder internet la...
nnti aku update...

bkn pe aku xbrp gemar la entry tanpa gambar...
hehehe
maafla... n
nti aku update mcm biasa eh...

pe pn layan je la tag ni....


1. Sudah berapa lama anda menggunakan handphone tersebut?
  • hp Sony Ericson K530i.. da setahun lebih-lebih sikit aku pakai….beli lepas nk guna 2 simcard...hehehe





2. Apakah wallpaper yang terpampang di skrin handphone anda. Dan terangkan mengapa anda memilih wallpaper tersebut?
  • gambor adam n amin....n kadang2 gambar adik aku yg bongsu n ma...bkn pe aku cpt sgt rindu kat diorang walaupun baru je kejap aku jauh dr diorang...huhuhu

3. Berapa jumlah ‘contacts’ yang terdapat di dalam handphone anda?

  • 150 ke atas… termasuk no2 akaun...bkn pe sng klu nak 'bank in' duit...hehehe

4. Sila masuk ke ‘contacts’ dan pergi pada huruf ‘M’. Berapa kenalan anda yang namanya bermula dengan huruf ‘M’?

  • 22 contact…..

5. Sekiranya diberi peluang, nombor telefon artis mana yang anda mahu?

  • xnak sape2 pn...

6. Berapa jenis handphone yang anda telah guna, selain handphone yang terkini?

  • 3 jenis....tp yang paling lama nokia 1100....hehehe

7. Rangkaian telekomunikasi yang anda gunakan? Nyatakan mengapa?

  • celcom n maxis...guna dua2 senang...sebab abg n akak sorg n ma aku pakai maxis...adik n akak aku 2 org lg pakai celcom....

8. Nada dering yang anda gunakan?

  • because of u tuk semua…. Tp tuk family lain....aku pakai i need u …tuk org2 tertentu pn lain...bukan pe sng la nanti nak cam...

9. Senarai top 5 contacts yang anda selalu msg?

  • kakak2 aku
  • abg aku
  • adik2 aku
  • "kenapa??"
  • rose n atiq...sng tye nk g klas...

10. orang yang nak di tag?

sesape jer yang nak wat...wat la..



No comments:

Post a Comment