Monday, August 31, 2009

tag...



jom jawab tag dari reen plk...

tq reen rajin2 tag aku...


1.Anda rasa anda hot?
hot??bile nak marah n geram hot la kot...
hahaha....

2.Upload foto kegemaran anda.





3.Mengapa anda suka FOTO ini?
sebab dapat tengok la adam ni dapat bertolak ansur ngan adik..susah tau nak tengok ni...hehehe...
blh jadi abg mithali....

4.Bila kali terakhir anda makan PIZZA?
xingat la tarikh...tapi bln jun....baru habis LI...makan kat shah alam dengan abg, adam, amin, ku na n SIL,...

5.Lagu terakhir yang anda dengar
persinggahan oleh zahran...lagu kat blog aku la...:)

6.Apa yang anda buat selain daripada menyelesaikan tag ni?
...tunggu nak buka puasa...

7.Selain daripada nama sendiri anda suka dipanggil dengan nama apa?
....we...

8.Tag lagi 6 orang

1.amir
2.risha
3.zaki
4.fahmi
5.farhana
6.syikin

9.Siapa no 1 bagi anda?
....sahabat aku...orang yang suka tolong aku...tq...

10.Orang no3 ada hubungan dengan siapa?
....zaki???....ntah la...xpasti la pulak...

11.Kata sesuatu berkenaan dengan no 5
.....farhana ni hepy jer...n klu ko tension gi jumpe die...mesti die ley hepykan ko.....
yer eh di???...

12.No4 eppiey??
.....ntah..kna tanya die la....

13.Siapa orang no 2?
....risha...kawan satu JKM ku...

14.Bagi pesanan kepada orang no 6
.....kin...bile nak belanja aku makan??....hehehe....

p/S:reen..aku da jawab...

No comments:

Post a Comment