Monday, February 1, 2010

Alhamdulillah..menang!!


salam semua
lepas2 makan jer terus bukak laptop
xsedor diri malam ni ada test OB
pe2 pun taip entry secara marathon
nak study lak ni

ingat x?
aku pernah join baby ibu giveaway ni?
so keputusan nya da kuar

ALHAMDULILLAH
ada gak rezeki aku


aku menang kategori top commentor
ni pun sebab nasib menyebelahi aku
dan memang ada rezeki untuk aku
hehehe
kenapa aku cakap camtu
sebab ni haa


haa
nampak x?
aku tempat kelima
tapi sebab kak imma n kak cutemiut da menang kategori top 10 member
dan syarat setiap orang hanya dapat menang satu kategori
jadi dapatla aku sebagai salah seorang pemenang

untuk itu hadiah yang bakal diterima adalah berupakan wristlets tajaan ToteBoutique.

terima kasih kepada baby ibu

untuk lebih lanjut klik sini

last sekali
tahniah kepada semua pemenang


2 comments:

  1. TAHNIAH IDAH..

    idah nama idah dah adalah lam senarai giveway kak oya..dont wory bebeh..heheheh

    ReplyDelete
  2. hehehe...yeke kak oya...hikhik..
    xperasan la...
    maaf2...hehehe
    terima kasih kak...

    ReplyDelete