Sunday, February 28, 2010

giveaway As collection


salam
ni kemungkinan entry last sempena Februari 2010
klu aku malas nak wat entry la lepas ni
klu ado maap la yer
hehehehe

wah entry xder kena mengena ngan tajuk

berbalik pada tajuk
tadi jalan2 ke my-giveaway
yer la tengok contest2 yang menarik dan tertarik untuk dijoin
nak dijadikan cerita
contest ni bagai menarik-narik aku untuk join

terfikir la ma suka dengan mutiara ni
kalau ada rezeki aku dapat boleh bagi mak kan


so aku pun ambik keputusan menjoinkan diri

barang yang kak as nak giveaway kan adalah seperti gambar dibawah







haa...cantik kan???
aku tengok blog kak as ni memang teruja la

cantik sangat

so apa lagi

mana tahu ada rezeki korang kan

jom join

KLIK SINI

jom join ramai2

memang banyak rekaan menarik

berminat???

klik

http://kristaldanmutiaradarisabah.blogspot.com

masih sempat lagi kepada sesiapa yang nak join
jom ramai2 ikut serta


No comments:

Post a Comment