Saturday, February 27, 2010

pertandingan masak lempeng

Assalamulaikum semua
salam 1 Malaysia
apa khabar??
selamat berhujung minggu saya ucapkan

wah semakin 1 Malaysia nampaknya
hehehe
bukan apa hari kolej rahman putra mengadakan


"TEMASYA SUKAN RAKYAT 1MALAYSIA"

so aku pun menyibuk gak nak masuk
so masuk lah pertandingan masak lempeng
seperti yang tertera diatas

pertandingan start kul 10.30 pg
lebih kuran 10++ aku kuar la bilik
lagak macam jauh jer bunyi nya
bukan apa
nak tengokla aktiviti yang dijalankan

kebetulan masa aku gi ngah main baling belon yang isi air tu
masa mula2 ramai gak group masuk
dah tinggal 2 group baru teringat
"eh kalau ambik gambar ni ok gak"
so sempat la tengok

haa kat bawah ni balingan last kiranya
sebab nampak x group yang perempuan tu dah pecah belonnya

so the winner is

DR ANIZU and DR BASHEER




then ada gak ngah main congkak n batu seremban
teringat gak nak main
tapi cam segan pun ada
hehehe



ok mula la aktiviti masak2 lempeng
masa memasak gambarnya non ado la yer
nama nyer bz memasak
idokla sempat nak snap2
so tengok selepas makanan siap jer la

jom tengok hasil kerja kami
..
..
..
.
.
.

all 18 groups
bermacam hiasan
yang awalnya hanya berasakan tepung



see itu lah hasil xseberapa aku n zaryn
huhuhu
jangan sape2 berani kutuk
hehehe



see cantik kan
pakar2 menghias semuanya



lagi


lagi


dan lagi




makanan dah terhidang
pengadil apa lagi
memulakan tugas untuk menilai
itulah dia barisan pengadil yang menjalankan tugas





so da settle pengadil bagi markah
pe lagi
giliran para peserta pulak menyerbu
ekoran daripada itu
inilah hasilnya
..
..
..
..
..
..

betul2 lapar semua nyer ni
hehehe



licin
menunjukkan semua org memang lapar
hehehe



lagi
licin juga


hadiah yang menanti semua peserta
yang mana bakal menjdi milikku???
jeng jeng jeng
..
.
.
.
.
.






inilah dia yang aku dapat
dan xder nombor pun
kena berlatih lagi nih
hehehee



****pemenang nya yang namanya "THE AUTHENTIC"




No comments:

Post a Comment