Saturday, February 20, 2010

di tag


salam semua. rasanya da berzaman aku di tag. tapi baru hari ni aku nak wat. maafla. aku kadang2 xperasan. hehehe. aku dengan jayanya di tag oleh risha. sudah lam. dia pun da lupa agaknya. tapi tadi aku baca2 entry dia. tengok ada nama aku. xpela walaupun da lama aku wat la jugak. hehehe. maaf ek sha..


Perkara-perkara yang perlu anda lakukan adalah:

1) Copy gambar amal Islam di bawah. Copy satu warkah nie pun tak apa. Mudah dan menjimatkan masa. Harapnya begitu, Insya Allah.



2) Kemudian pilih 10 orang sahabat anda dan dimestikan mereka melakukan perkara yang sama. Ingat! 10 orang tahu? Lebih dari jumlah tue lagi bagus. Terlebih? Jangan melampau sudah.
Calon-calon yang terpilih adalah semua yang membaca tag ini.

sila2 la wat eh..


No comments:

Post a Comment