Tuesday, April 15, 2014

Anis Chocolate Cake

Hari ni entry makan, esok entry makan, lusa pun makan, macam mana badan tak naik-naik. Niat nak kurus, niat nak slim memang tinggal angan-angan. Bila nak bersungguh-sungguh pun tak tahu. Nafsu makan ni kuat sangat. Pantang nampak dapur, pantang nampak makanan mulalah rasa nak makan je. So salah sapa? Salah kan la diri sendiri yang tak sedar-sedar diri.

So tajuk menggambarkan segalanya. Ni aku tak beli pun dan memang dah lama aku tak beli, ni namanya rezeki setiap pagi. Ada saje huluran makanan nak mengeyangkan aku. Ni hadiah dari Mc Gie la ni. Pagi-pagi dah menambah lemak dalam badan yang tersedia banyak.  

Nak tahu sedap ke tidak ke? aku rasa semua dah tahu kot. Famous kan cake ni. Sape yang tak pernah dengar. Tapi untuk aku yang sukakan manis ni pun aku tak berapa gemar sebab MANIS yang amat. Macam makan GULA manisnya. Tapi sesekali ok kot. Menambah gula dalam badan. Hahaha (*kalau Dr  baca ni mati kena bambu)..



Introduce:







Inside
Meleleh tak ko tengok?





See MANIS pun tetap LICIN
itu namanya orang suka makan
apa pun licin, apa pun sapu
REZEKI kan jangan di tolak




Alhamdulillah kenyang.

No comments:

Post a Comment