Monday, April 21, 2014

Pos Malaysia

**Luahan perasaan seorang pengguna

Balik rumah 15hb tengok dalam bilik ada kad dari pos malaysia mengatakan ada surat berdaftar kena gi collect kat pusat serahan nya. So masa tengok ok lah dulu pernah gak gi amiik kad kredit uteh so ok la boleh gi sabtu.

Then adik aku cakap sabtu ahad tutup la. haa mula la panas hati, asal la tutup sabtu ahad. kalau ahad tu boleh consider lagi ni sabtu. bukan apa dah sah-sah la dia gi antar kat rumah tu tak dapat maknanya orang tu kerja la kan, pastu dia tutup pulak sabtu ahad, so bila agknya korang boleh gi amik surat tu????memang ko kena purposely cuti untuk ambik surat tu, takpun masa rehat ko kena rush pergi ambik. kalau pos tu seminit dua dari ofis aku takpe jugak, nak gi sana pun jem lagi.

Aduh memang panas jer fikir-fikir balik. Tapi nanti mesti ada yang cakap masuk lewat la, balik awalla. kalaulah ofis aku ni boleh macam tu takpe. I punya ofis straight ok!!Huh memang panas je. Tapi panas-panas pun tu surat kita so memang kena redha jer la. tapi until now aku pelik sangat kenapa tak buka hujung minggu tu. At least buka la hari sabtu. Aduhhh...penat terkejar-kejar.

Yang panas nya sebab pos laju buka jer sabtu sebab tu masa dapat surat aku punya la positif silap cop kot. ni untuk yang lain kot. So aku try jugak la pegi hari sabtu tu tapi non hado tutup rapat. Nasibla aku ni pengguna yang banyak bebel. Semua pun tak puas hati. Ada tak yang sependapat dengan aku???


Kalau mana-mana yang tak setuju dengan aku takpe duk diam-diam je. Ni luahan perasaan aku kan. Hahaha. So aku punya suka la kan.





Kami tidak berjaya menyerahkan item anda





ini jadual nya
dalam masa 15 hari kena gi ambik kalau tak return to sender



lihat waktu operasi.


itu sahaja



No comments:

Post a Comment