Sunday, April 13, 2014

Assalamualaikum aku kembali

Assalamualaikum. Last post hampir setahun 7 bulan yang lepas. Boleh dikatakan ramai yang dah lupa kewujudan aku disini (**eh aku ada follower ke?)..

 Dari last post banyak yang nak kongsi. Banyak yang nak tulis sebab banyak yang dilalui. Last post September 2012 baru umur 24 tahun sekarang dah 26 tahun.

Dulu ada 2 orang anak saudara sekarang ada 5 anak saudara. Tapi ada jugak yang sama cam masih kerja tempat sama, masih tinggal tempat sama dan masih orang yang sama. hahaha.

Dalam tempoh dua tahun macam-macam dah berlaku yang aku lalui. Banyak sangat kalau nak flash back pun memang tak terkira. So yang lepas tu lepas lah, yang kedepan Insyaallah semua akan tercatat disini. Berharap jugak semangat yang terbit ni tidak luntur. Mula-mula terbit hati nak tulis entry baru macam teragak-agak yela kan, dah lama tak tulis nak tulis ayat pun cam tulis delete tulis delete je. Tapi takpe slow-slow lama I'll back to normal.hahaha.

 Untuk permulaan aku bagi tengok kesayangan-kesayangan aku.


First time kenalkan diorang kat sini. Kat FB tu mmg dah ada.
Introduce Siti Aishah and Asyraf



Tahun ni pun Alhamdulillah rezeki kami.
Kawasan rumah baru.



Ni time raya 2013.
Tema : Grey





Haa ni pun dulu nya wajib ada di entry aku.
Amin.
Dah besar dah dah sekolah pun.




Haa ni pun belum pernah menjengah ke blog ni.
Iman adik kepada Adam n Amin.

Yang lain-lain dalam hidup aku pun kesayangan. Tapi cari-cari gambar takde pulak.


So wait for the next entry yer.


Till meet again.


Love all








No comments:

Post a Comment