Friday, January 15, 2010

istimewa buatmu...~~~

salam semua kawan ku
apa khabar anda semua??
alhamdulillah aku sihat2 saje.

seperti yang aku janjikan(janji ke?)hehe
bulan januari adalah bulan menyambut hari lahir
bagi adik beradik ku
hehehe
seperti biasa la
ni kali pertama birthday diorang aku war-war kan
kat sini kan
so bagi la peluang untuk semua kawan2 ku jua
mendoakan kesejahteraan family ku

insyaallah

sekarang ni 15.01.2010
tiba giliran kakak ku yang disayangi a.k.a kak chek
menyambut ulang tahun kelahiran ke 24
wah da tua da ni
da boleh kahwin da ni
hehehe

kepada kak chek:
selamat hari lahir we ucapkan
semoga dimurahkan rezeki
semoga panjang umur
semoga dikurniakan kesihatan yang baik
semoga mendapat kesejahteraan didunia dan di akhirat
semoga tercapai apa yang diinginkan

last sekali:
semoga kita dapat grad sama2
insyaallah

SELAMAT HARI LAHIR
MY BELOVED SISTER

luv u so much!!


selamat hari lahir..
..
..






haa
aku sekali kan terus eh


dikesempatan ni jugak aku nak ucap
selamat hari lahir untuk seorang sahabat
yang aku pernah sayang seperti keluarga sendiri
ingat entry ini??
hari ni jugak birthday dia ke 21

selamat hari lahir
semoga panjang umur dan murah rezeki
semoga dapat apa yang diinginkan
insyaallah

selamat hari lahir




selamat hari lahir ..
..
..
..
..


pics kredit to google

No comments:

Post a Comment