Sunday, January 10, 2010

kiriman tanda ingatan~~~~


salam
selamat pagi semua
wah rajin kan
pagi2 dah buka blog
buang tabiat ke apa kan
hehehe
biasa la tu
bila bangun dengan kejutan maka
semua nya berlalu dengan kejutan
hehehe
pe2 je la
pagi2 idea xde la nak tulis


semalam aku mimpi mak angkat aku
huhuhu
ni mesti ekoran dari KIRIMAN itu
hehehe

kiriman tanda ingatan dari bak untuk aku
huhuhu
terharu wei, serius terharu sangat
bila bak ingat aku
rasa macam anak dia sendiri da
***cry again

cerita nya macam ni
semalam ain gi pendas
(tp dia xajak aku pun..hhuhuhu...sedih)
kalau xsilap rumah lisa yang ada kenduri
klu xsilap la
then ain terserempak ngan bak
so bak kirim kan aku pulut kuning
terharu sangat sebab bak kirim
memang bukan apa pun tapi aku rasa terharu sangat
sampai termimpi2
i like..
hehe
sebelum makan
amik gambar kenangan dulu



inilah dia kiriman dari bak


zoom pulut kuning

gulai ayam nya

terima kasih bak dan mak diatas ingatan itu.


No comments:

Post a Comment