Friday, January 1, 2010

masih berterusan....


masih ingat entry kenapa dari aku??
kalau xingat klik sini..
aku fikir perkara itu habis di situ.
habis bila aku maafkan kata2 nya kerana aku fikir dia masih belum memahami aku.
jadi buat apa membesarkan hal yang sebegitu.
tapi bila dia memanjangkan hal ni membuatkan aku geram dan bengang.
apa yang dia tidak puas hati dengan aku?
adakah dia cemburu kerana aku mempunyai kawan2 yang menyokong aku?
dia bertambah bengang bila temanku zaryn memberi komen ini:

klu la teman mu itu faham idah..klu dia mmg x fhm maybe aku leh tlg fhmkn dia..buat teman idah ' aku org yg x berenggang dgn idah since dr utm smpi ke pendas n balik semula ke utm. ko blh tnye kt aku pe idah buat kt sne, please jgn slah kn idah semata2 jika kamu sendiri x taw pape'.

ayat diatas aku copy dari komen zaryn di fb.

dia kata dia tidak perlu bertanya kepada sesiapa. kerana dia hanya nak gitau apa yang dia rasa. dan dia merasakan tindakan aku tidak betul.

masalahnya dia tidak berani muncul dihadapan temanku yang lain. yang dia mampu menghantar email. kerana hanya aku yang tahu kata2 nya. xpelah, bagi aku ni mungkin salah satu petunjuk. aku jadikan ia sebagai panduan.

ni entry terakhir pasal ni . aku sudah malas melayan orang yang sebegitu.

kepada temanku:
kalau anda tidak menyenangi kehidupan saya yang bahagia dan disayangi orang(ceh..bajet la pulak..heheh) jangan datang menjenguk blog saya lagi. saya tidak mahu memutuskan persahabatan yang pernah kita bina, tapi awak dah delete saya sebagai friend di fb. tidak mengapa. saya akan terus bercerita tentang kehidupan ku kerana ramai lagi temanku yang lain yang mahu mengetahuinya. buat kamu, aku berikan peluang fikirkan kembali semua kata2 mu kepada ku. akhir kata terima kasih buat segalanya teman.
aku harap ni kali terakhir ko menjengah blog aku, wahai teman.








No comments:

Post a Comment