Saturday, January 9, 2010

sekian lama~~~


salam semua.
apa khabar hari ni?
aku alhamdulillah sihat sajer.
haa.
aku happy sangat ari ni.
syukur alhamdulillah.
walaupun semalam sedih dan rasa down sangat.
hari ni adalah pengubatnya.
alhamdulillah


setelah sekian lama(eh, lama ke?).
hehehe.
aku pun lupa berapa lama.
tapi aku rasakan agak lama la,
aku terlost contact ngan sorang member ni
member yang aku pernah sayang macam family sendiri
member yang aku rasa kalau dia sedih aku lagi sedih tengok die sedih
tapi alhamdulillah setelah lama aku mencari
akhirnya aku bertemu jua dengan
setelah sekian lama aku menjejaki
alhamdulillah
gembiranya hanya DIA yang tahu




bila gembira jumpa balik, tiba-tiba aku flash back balik, apa yang pernah terjadi sebelum ni. apa yang pernah dia cakap ngan aku, apa yang dia pernah wat kat aku, tapi ntah la. aku rasa hari ni aku macam boleh maafkan apa yang terjadi dulu walaupun masih banyak yang aku nak tanya. tapi aku xsamapi hati nak kemukakan soalan kepadanya. aku rasa ini adalah petunjuk dariNYA. setakat ni biarlah aku dengan keputusan dan perasaan ini.


No comments:

Post a Comment