Saturday, January 9, 2010

tenangla hati...


**sekadar luahan rasa....

ermmm...aku xtahu macam mana nak luah. macam mana nak bercerita kat sini. tapi aku perlu bercerita. walaupun aku xharap orang baca. tapi aku perlu menulis. perasaan sekarang bercampur aduk. xtahu nak gitau pe yang aku rasa. tapi aku rasa sedih, nak nangis, geram pun ada, kecewa ada, macam2 perasaan ada. huh. susahkan kalau bila kena macam ni. serba xkena. aku cuma mengharapkan aku tenang tika ini. aku sangat mengharapkan. teman2, doakan aku yer, doakan aku tenang dan sihat sejahtera.


rasa nak menjerit pun ada


nak nangis pun ada


tapi aku kena tabah
padanya aku memohon
sokongan anda semua aku perlukan



bila kena macam ni, rasa macam ni aku sering terimbau kata2 seorang sahabatku
kenapa kita terpilih untuk diuji...
kenapa kita yang kena..

ye..setiap yang berlaku ada hikmahnya...

mungkin dengan ujian ni mendekatkan aku padaNYA...

insyaallah..



No comments:

Post a Comment