Monday, March 14, 2011

berhujung minggu di Johor

Salam semua. lama tak berupdate kan. haaa tengok tarikh tu. jadinya hujung minggu aku adalah di Johor. dah la hujung minggu cuti sehari setengah jer. nape sehari setengah. dah sabtu nya aku keje half day. makanya hujung minggu untuk berfoya-foya hanya tinggal sehari setengah. tak puas memang tak puas tapi sekarang ni dah biasa dah. rasa sebati dah keje hari sabtu.

ok-ok. kita berbalik kepada tajuk. sehari setengah pun jadi ke Johor. plan last minute gak tapi macam biasa la kan. kalau plan lama-lama last-last mesti tak jadi. kalau last minute punya plan biasa nya ON jer. itulah kami pun. plan sabtu kita gi johor. so apa lagi jom.

dah pegi johor mesti la pegi PENDAS kan. itu kan acara wajib. sejak aku tinggalkan johor tak pernah lagi la aku gi sana tak singgah di PENDAS.

ok nak review sikit. tapi gambar next entry yer. tak transfer lagi. balik keje kul 1 tepat aku turun. then balik siap-siap kul 2 gerak. then gi amik adik kat PD dulu. baru gerak gi Johor. jem sebelum exit ayer keroh sebab ada accident. lori sebuah, kereta 5 buah. dekat sejam jem kat situ. kul 8 mlm baru sampai gelang patah umah bak.

sampai saujana putra semalam dalam kul 10.30 mlm..ingat nak update blog tapi apakan daya...mata dah berat. so tido jer la...

:)

terima kasih bak sekeluarga diatas layanan kepada kami...

No comments:

Post a Comment