Tuesday, March 15, 2011

berhujung minggu di pendas


menunaikan janji untuk upload gambar
tapi hanya gambar dari phone aku
dari kamera belum lagi
nanti la yer


jom tengok gambar yang tak seberapa



on the way ke PD
semangat nak bergambar
lama tak gambar syok sendiri
tengok dah senget benget
kena praktis balik ni
nanti lama-lama tak dapat nak bajet..hehehe





haaa nampak pun
mesti gambar empunya blog dan adam dulu
dah aku nyer phone
gambar aku harus ada kan
hehehe





aku dan uteh



sampai pendas tak der wat apa pun
makan-makan , borak-borak jap then tdo
dah penat kan


esoknyer gedik la nak ikut bak gi laut
tapi rugi la sebab aku lupa nak bawak phone atau kamera
yer la excited nyer pasal sampai lupa
huhuhuhu

so kenangan hanya terakam dalam diri sendiri jer la
tak dapat nak share ngan korang

tapi memang best
angkat jaring
tapi aku hanya tolong TENGOK
bak mana la kasi aku tolong wat
tolong tengok boleh la
hehehe

dah balik mandi-mandi pakai siap-siap nak balik
gi balik tengok bak keluarkan ikan yang lekat kat jaring




bak dan ijat




tekun jer wat keje
aku pun tekun gak
tekun MELIHAT
hehehe





ni dah nak siap dah
panas weiii






curi-curi amik gambar bak
kalau bak tahu agak-agak dia marah x??
hehehhe





ayu x??
hahaha
tiba2 gedik nak amik gambar cenggini
hahaha






aku sudahi dengan gambar bak

:)

nak berhenti macam ni boleh?

penutup cantik sikit next entry yer...

salam semua





No comments:

Post a Comment