Sunday, March 27, 2011

impian menjadi kenyataan....


salam hujung minggu semua

impian apakah itu???


impian mendirikan rumah tangga kah??
impian untuk menjdi suri hati seseorang???

ahhh
apasal tetiba melalut sal kahwin ni??

hahahaha


biasalah sejak dua menjak ni tengok orang sana-sini kahwin

kawan-kawan ada yang dah pregnant

so happy tengok dorang

bilakah aku nyer giliran???

aku pun tiada jawapan itu...

dah-dah kita berbalik kepada tajuk
impian apakah itu..
ini adalah impian nak tengok hikayat merong mahawansa

seperti yang aku blogkan hari tu

aku teringin nak tengok
ingatkan impian kekal impian macam nak tengok khurafat ari tu

tapi kali ni tidak
semalam dah tengok dah

so IMPIAN itu sudah menjadi kenyataan...


mood adalah happy







yes aku sudah tengok cerita ni

:)

No comments:

Post a Comment