Thursday, March 17, 2011

johor Part 2

Salam semua. ada yang rindukan kehadiran entry disini? mesti ada kan.. hahaha. aku nak jugak wat entry tapi nak wat camne kan banyak sangat kekangan nyer. aku memang kagum sangat bila blogwalking tengok orang yang ada suami ada anak then keje lagi tapi masih boleh membuat entry. kalau masa kat tempat keje tak payah cakap la aku memang tak duduk depan komputer. jadi memang tak de la nak tengok internet semua ni.

tapi memang certain blogger yang memang wat entry bila balik keje kan
aku memang kagum macam mana la boleh wat entry. dulu mula-mula aku keje aku fikir maybe aku mula-mula keje kot jadi memang macam ni. so bila lama-lama macam sama gak so memang tak tahu nak wat camne. semalam kul 9 mata dah berat. ngantuk yang amat. 

hish dah jauh bertukar dari tajuk sebenar. tajuk sebenar nak citer pasal jalan-jalan berhujung minggu di johor. 
ok ni sebenarnya lebih kepada gambar dari kamera. saje nak letak sini. nak jaja kat semua orang kan..
hehehe


jom tengok gambar yang ada




ni lebih kurang setengah jam sampai kot
amin pun dah mandi



rumah bak. kali kedua gi umah baru bak.
kali pertama pegi tak amik gambar pun. so sekarang nak gak amik gambar
naka jugak letak kat sini..





ni uteh kot berminat
cantik tak??




irah n kaksu
baru lagi ni
masih2 berehat





senyum lebar
makin gemuk kan dia





adam yang merajuk
amin yang tak kasi aku masuk dalam gambar
irah yang semangat nak bergambar
aku yang memang nak menyakat amin

hehehe
itulah keadaan masa ni
hehehe





uteh n irah bersama kak su 







amin lagi yang memang sukakan kalau nak amik gambar





haaa
ayat dia
ini rumah amin






berlari kesana-sini bagaikan
inilah padang permainan ku
hahahha






lantai umah bak
berkenan dengan corak ni


gambar kat bawah ni semua gambar keesokan harinya
masa dah nak balik
dan semua berbaju kurung
except adam, amin dan abg la..




uteh n irah





amin







malas nak letak caption dah boleh

hahahha


















ni dah malam
on the way nak antar irah kat kolej
dah bosan
mula mencari idea


apa lagi kamera ada
amik gambar la
















sengal kan. tak der keje macam tu la
hahhaa



seronok sangat gi kali ni..kalau diikutkan ni kali ke-6 aku kesana. memang seronok. kalau boleh nak gi lagi...



kepada bak sekeluarga:
terima kasih kerana menerima kedatangan idah sekeluarga. terima kasih kepada semua kerana masih menyayangi idah seperti dulu. layanan yang mak sekeluarga berikan masih seperti hari pertama idah menjadi sebahagian keluarga bak. terima kasih diatas semua kasih sayang ini...



No comments:

Post a Comment