Sunday, March 27, 2011

jalan-jalan sebelum tengok wayang

salam semua

kan aku dah publish entry yang aku tengok wayang tu

kami gi beli tiket kul 5 tapi tayangan kul 5.30 dah abis.
then tunggu la untuk next tayangan kul 8

apa lagi nak tunggu kul 8 nyer pasal round-round la dulu satu alamanda tu

ada book fair MPH
uteh beli novel
aku tak beli apa-apa la duit tak de ni
belum gaji kan
so berjimat cermatlah kamu

hahahaha


mengidam nak makan kenny dah lama

so dapat la jugak makan semalam





nyum-nyum
tak sabar tunggu makanan sampai





uteh





aku nyer





fadhli punyer






uteh punyer






ermmmm

sedapnya






gambar dah tunggang terbalik

malas nak cut paste
hehehe

ni gambar sebelum gi alaman da
dalam kete lagi



gedik ko nak amik gambar

dulu nak amik gambar pakai cermin mata malas
sekarang rajin lak...hahahaha






uteh nak jugak tu





3 muffins






gigih nak amik gambar
aku gigih nak amik gambar dia












tiba-tiba rasa lapar lak
nak makan pe ni...




No comments:

Post a Comment