Tuesday, September 9, 2014

Hujung Minggu at KLIA2

Salam semua. Tengok aku mood tengah membara nak menaip hari-hari kan. Untungla kan korang masuk blog aku, hari-hari ada update. Macam yang aku janjikan sebelum ni aku nak habiskan semua draft kan so kira cepat la, sebab aku just edit sikit-sikit then publish or lebih tepat auto publish.Lebih kurang hari ni punya entry untuk publish esok tak pun publish malam nanti. Gitu la.

Tajuk sangat la macam orang kaya kan, berhujung minggu di KLIA2 gitu. Macam kan dah habis semua shopping complex aku jejak sampai kena gi KLIA2 nak shopping. Bukan apa aku nak memenuhi permintaan Ida la nak pergi. Since aku dah pernah pergi KLIA2 ari tu kan. So aku cakap ok nak pergi tapi dia support, aku tolong bawak saja. Ok dah set semua jomla kita pergi jalan-jalan, cuci mata tengok pramugara hensem. hahaha






Sebelum keluar kita selfie dulu kat rumah
Sila abaikan bilik kami yang berselerak.






Dah sampai kan, of course terjah toilet dulu.
Jauh jugak kan naik kereta.
Sebelum kita gi jalan-jalan jomla kita gi toilet.
Cermin dan kami memang ngam.







Stick
Bawak Ida rasa gula-gula.
Tapi tak beli pun, gi rasa je.











Konon-konon nak sambut orang tapi kami datang jalan-jalan je pun.




















Perbezaan waktu





Dah penat kat ketibaan, jomla kita gi perlepasan pulak.
Tapi cari-cari gambar takder pulak.
Ni pun kira ok la.



Gi ni jalan-jalan lenguhkan kaki, lepastu gi auntie anne makan, lepas tu gi vinci beli jam sebab ada sale 2=RM50, jalan-jalan lagi lepas tu balik.



Next time sape-sape yang suka membuang masa tak tentu hala macam kami ni boleh la pergi dan kalau nak ajak aku pun boleh. I like it.
Sekian, salam.

No comments:

Post a Comment