Monday, September 15, 2014

Steaq Hub Vs Pes Ayam Madu

Ni kira kesinambungan daripada Halfest 2014 aritu. Kan aku ada cakap aku ada beli Pes Ayam Madu dan Ready Made steak by Steaq Hub so inilah kisahnya.




Pes Ayam Madu
Belum try
Maybe hujung minggu nanti






Steak
Cara memasak
Senang






The Packaging
Asing-asing, ayam, hotdog, fries and gravy






Dah masak
Lamb Steak
Hotdog ada tiga sebenarnya sebab share dengan Ida sebab hidangan ayam ada kejadian tak diingini.
Ni sedap, aku memang suka






Ayam Grill
Aku susun semata nak ambik gambar jer. 
Ni yang ba;ance hotdog lagi dua.
Apa yang terjadi biarlah rahsia, sebab aku anggap jer bukan rezeki kami.
Ada lagi satu set ayam dalam freezer. Nanti dah grill baru cerita kalau benda yang sama terjadi.
Kalau tak biarlah rahsia. Bukan rezeki kami kan.






Gravy
Kami double boil jer senang
Gravy dia sedap.




No comments:

Post a Comment